Hel & Sund

Du har kommit till min blogg, en blogg om kost och hälsa för hela människan. Här tänkte jag att blogga om att finna hälsa och liv på olika sätt, bl.a. genom att äta den mat vi är skapade att äta.Detta är ingen bantnings-blogg, men för många, de flesta faktiskt som har några eller många överflödeskilon, kommer viktminskningen som en bonus. Framför allt handlar det om att äta rätt för bättre hälsa.

Jag håller på att fixa med inställningarna på bloggen och vill sätta ett foto på mig också, men det funkar inte riktigt som jag vill just nu. Får kolla lite senare.

Hur som helst, nu är bloggen igång och jag börjar med att länka till en av mina favoritbloggar, nämligen Kostdoktorn, där kan man få en hel del matnyttig kunskap.

Vi ses snart igen

Bless

Det här är gott för både kropp och själ :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0