Kostrådgivarna.se

God fortsättning alla! Hoppas julhelgen varit god på alla sätt.
En kursare till mig, Pia Nyberg i Linköping, gav oss kostrådgivare en julklapp, nämligen sidan Kostrådgivarna.se.
Där finns kostrådgivare i från hela Sverige presenterade, så du kan hitta en kostrådgivare på den ort du bor.
Jag finns med, dock ej med bild, men med namn och länk till min hemsida och att jag finns i Malmö. Jätteroligt tycker jag. En sida som kan vara till mycket nytta och glädje.

En anna sida jag ofta läser på är förstås Kostdoktorns blogg. Och igår blev jag full i skratt. Det är ju så att vissa LCHF:are är ganska påstridiga och tycker att detta är det enda rätta och det kan upplevas lite fanatiskt. En av följderna av det blir att en del människor uppfattar LCHF som en religion eller en sekt. Som ett roligt svar på detta har nu Kostdoktorns LCHF-guide blivit överatt till hebreiska :-) Kolla här.

Idag är jag nästan helt ledig. Har haft en date med min spikmatta och snart ska jag laga lite kaffe och ha i vispad grädde - me like :-)

Ha en fortsatt bra dag tills vi hörs igen


En kylskåpsmagnet jag fick av min dotter.... where did I go wrong.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0