CHEK & STAC

Underlig rubrik för vissa och helt normal för andra.....
Snart, ja, om ca en månad faktiskt, är det äntligen dags för min Holistisk Livstilscoach kurs i Danmark, den 11-13 maj. Så himla kul det ska bli! Dels kommer JP Sears från CHEK Institute i USA och undervisar - all undervisning således på engelska (tur att det inte är danska, då hade jag gått bet, he, he), och dels ska jag äntligen för vara med om och lära mig mer om detta i verkligheten och inte bara läsa böcker. Sedan är det ju på en stor gård i Farum och den ska vara jättefin och dessutom ska jag bo på Farum Park, ett superduper hotell (ser det ut på hemsidan i alla fall :-) och gångavstånd till Aluns gård där vi ska vara. Vilket äventyr det blir!

Se'n är det ju så att ju mer jag lär mig och ju mer jag läser och är med om, både vad gäller mig själv och andra, så peppar det mig att lära mig mer och dessutom utbilda mig mer, på fler områden i livet. Så nu har jag även anmält mig till STAC Grundtränarutbildning på STAC i Ronneby den 4-7 oktober!!! Gjorde det igår och fick så jättefin respons, både från STAC, vänner och på Facebook. Jag bokade till och med hotellrum, på Villa Vesta Hotell (låter som vilda västern, ha, ha) vid Brunnsparken. Ett jättemysigt litet hotell med gångavstånd till STAC. Är så glad!

Nu kanske några undrar - Är du inne i nå'n slags kris eller åldernoja eller så?
Ja, det är jag kanske, men om det är fallet så kunde det ju varit värre :-) Eller så har jag bara aptit på livet och vad mer där finns att finna ut av det. Jag har ju ett arbete där jag har mycket med andliga frågor att göra och det är jätteviktigt för mig att ta reda på mer om hur det ena påverkar det andra. Vad händer med kroppen och själen om anden mår dåligt? Och hur reagerar anden och själen när kroppen gått i väggen o.s.v.

Jag är sååå tacksam att jag träffat människor som visat mig vilka vägar jag kan ta för att gå vidare. Så tacksam för all hjälp och stöd jag fått och för att det finns de som tror att det kan bli något bra av detta. Ja, ni vet vem ni är :-)

I min förra bloggpost talade jag om böcker och jag är nu snart klar med Jonas Bergqvists LCHF & Träning - jättebra bok som jag rekommenderar, fortfarande :-) Ska fortsätta läsa den nu.

Ha det bäst!

Från Brunnsparken i Ronneby - vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0