Julklappstips

Vad glad jag blir när väninnan som jag coachat med kosten mailar att hon funderar på att ge sin pappa en kostrådgivning i julklapp :-) Varför tänkte jag inte på det själv, jag menar att föreslå det här på bloggen, så nu gör jag det. Vilken bra julklapp - "Jag vill ge dig någonting som kan förändra ditt liv och hälsa på ett lätt och njutbart sätt". Det är kärlek det. Gå in på min hemsida och kolla priserna och maila mig eller ring mig, så fixar vi det.

Andra bra julklappstips är ju några bra böcker om kost och hälsa, t.ex. Anna Halléns böcker - LCHF Husmanskost och LCHF för kvinnor. Snart kommer ju också LCHF för familjen. Energibarn är också en höjdare.
Andreas Eenfeldts Matrevolutionen, finns både som vanlig bok och ljudbok.
Eller ja, gå in på Bokus hemsida och skriv LCHF i sökrutan - vraka och välj sedan.

Fler tips är presentkort på ansiktsbehandlingar, massage, personlig träning, en dag på spa, bio-besök, koncerter, ja, sådant som är bra för både kropp och själ.

Jag önskar mig ett helt storstädat, fläckfritt hem :-) Tänk att få komma hem till ett alldeles rent hem (nej, jag har det inte fläckfritt hemma, försök det i en familj på fem personer, två marsvin och en katt). Tänk om alla fönster vore putsade, gardiner tvättade eller utbytta mot nya fina, varenda list i hela huset avtorkad, badrummet skinande, kylskåp och frys torkade på både in och utsida - ja, ni fattar....allt detta utan att jag själv behövt lyfta en finger. Det är en julklapp jag inte skulle glömma.

Men, men, vi får väl se hur många jular jag får önska det ;-)

Ha en fortsatt härlig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0